O pagina la indemana tuturor, unde poti sa comentezi, poti sa pui intrebari si sa primesti raspunsuri!!!
Servicii de administrare personal
1. Intocmirea dosarelor de personal;
2. Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca in sistemul electronic ReGES/Revisal;
3. Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale de modificare a contractelor individuale de munca in sistemul electronic ReGES/Revisal;
4. Intocmirea deciziilor de incetare/ suspendare a activitatii si inregistrarea acestora in sistemul electronic ReGES/ Revisal;
5. Mentinerea la zi a tuturor datelor de evidenta a salariatilor si a datelor de evidenta a muncii;
6. Intocmirea adeverintelor de vechime, adeverintelor de salariat, adeverintelor de salariu, adeverintelor privind deducerile personale, adeverinte privind stagiul de cotizare si orice alte adeverinte solicitate de catre angajati;
7. Intocmirea dosarelor de pensionare pentru limita de vârsta;
8. Auditul dosarelor de personal;
9. Consultanta in fundamentarea structurii organizatorice, intocmirea organigramei si a fiselor de post;
10. Intocmirea Regulamentului Intern;
11. Intocmirea Contractului Colectiv de Munca;
12. Consultanta in gestionarea procesului de evaluare profesionala a angajatilor;
13. Reprezentarea companiei in fata organelor de control.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)