Servicii de administrare personal

1. Intocmirea dosarelor de personal; 2. Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca in sistemul electronic ReGES/Revisal; 3. Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale de modificare a contractelor individuale de munca in sistemul electronic ReGES/Revisal; 4. Intocmirea deciziilor de incetare/ suspendare a activitatii si inregistrarea acestora in sistemul electronic ReGES/ Revisal; 5. Mentinerea la zi a tuturor datelor de evidenta a salariatilor si a datelor de evidenta a muncii; 6. Intocmirea adeverintelor de vechime, adeverintelor de salariat, adeverintelor de salariu, adeverintelor privind deducerile personale, adeverinte privind stagiul de cotizare si orice alte adeverinte solicitate de catre angajati; 7. Intocmirea dosarelor de pensionare pentru limita de vârsta; 8. Auditul dosarelor de personal; 9. Consultanta in fundamentarea structurii organizatorice, intocmirea organigramei si a fiselor de post; 10. Intocmirea Regulamentului Intern; 11. Intocmirea Contractului Colectiv de Munca; 12. Consultanta in gestionarea procesului de evaluare profesionala a angajatilor; 13. Reprezentarea companiei in fata organelor de control.