O pagina la indemana tuturor, unde poti sa comentezi, poti sa pui intrebari si sa primesti raspunsuri!!!
PROTECTIA SI SANATATEA MUNCII
Elaborarea documentatiilor necesare in vederea obtinerii autorizatiei de functionare a
persoanelor juridice din punct de vedere al sanatatii si securitatii in munca conform legislatiei in vigoare.
Acord consultanta la intocmirea referatelor si deciziilor de sanctionare pentru abateri disciplinare;
Elaborarea si/sau completarea instructiunilor tehnice de lucru,
proceduri operationale standard, proceduri de sistem, proceduri simple (depozitare, transport,manevrare etc) si instructiuni proprii de aplicare a normelor de securitate a muncii in functie de particularitatile proceselor de munca.
Intocmirea doarelor de cercetare a accidentelor de munca si
a imbolnavirilor profesionale.
Alte servicii care vizeaza imbunatatirea conditiilor de munca, prevenirea accidentelor de munca
si a bolilor profesionale(system informational si de evidenta statistica in domeniul sanatatii si securitatii in munca)
Intocmirea registrelor de evidenta ale unitatilor si a rapoartelor anuale
in conformitate cu prevederile legislative stabilite de MMSS sau la perioadele solicitate de beneficiar cu privire la situatia conditiilor de munca din unitati
Identificarea si evaluarea locurilor de munca cu risc deosebit de accidente si imbolnaviri profesionale.
Asigurarea managementului in domeniul sanatatii si securitatii in munca in conformitate cu OHSAS
Intocmirea fiselor de securitatea muncii si testarea lucratorilor in domeniul SSM
Efectuarea unui preaudit la unitati in vederea trecerii la
realizarea unui system integrat ( calitate-mediu-ssm-situatii de urgenta)
Informarea si instruirea sefilor locurilor de munca cu privire la modul de organizare
a locurilor de munca in conformitate cu cerintele H.G. nr. 971/2006-privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau de sanatate la locul de munca.
Asiguram intocmirea Planului de securitate pentru managerii
de proiect din domeniul constructiilor civile si industriale pentru proiectare-executie
Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavirilor profesionale la locurile de munca .
Intocmirea Planului de prevenire si protectie.
Completarea fiselor de identificare a factorilor de risc pentru lucratorii din cadrul organizatiei.
Avizarea calitatii echipamentelor de munca utilizate de catre lucratorii organizatiei.
Intocmirea tematicilor de informare si instruire pentru lucratori cat si pentru personalul TESA.
Elaborarea planurilor de actiune in domeniul sanatatii si securitatii
cu stabilirea tintelor ce urmeaza a fi atinse.
Intocmirea politicii organizatiei in domeniul sanatatii si securitatii in munca.
Infiintarea compartimentelor de protectia muncii /sau a serviciilor interne
in domeniul securitatii si sanatatii in munca la nivelul organizatiei.
Elaborare planuri de actiune pentru membrii CSSM din cadrul unitatilor
Abonați-vă la:
Postări (Atom)